Turun tuomiokirkon peruskorjauksen infotilaisuus

Yleisölle avoin infotilaisuus Tuomiokirkon peruskorjauksesta

Turun tuomiokirkon peruskorjauksen hankesuunnittelu on edistynyt, ja nyt päästään katsomaan ensimmäisiä piirustuksia. Hankesuunnitelman luonnoksen esittelee arkkitehti Hanna Lyytinen. Mukana tilaisuudessa ovat myös tuomiorovasti Aulikki Mäkinen, kirkkoherra Mia Bäck sekä tekninen isännöitsijä Mikko Artukka ja kiinteistöjohtaja Kalle Luoma.

Hankesuunnitelman luonnos hyväksytään (tai hylätään) kokouksessa kesäkuussa. Yleisöllä on toukokuun loppuun asti mahdollisuus antaa suunnitelmista palautetta joko Tuomiokirkossa tai verkossa. Linkki lomakkeeseen löytyy osoitteesta turuntuomiokirkko.fi/peruskorjaus

Öppet informationstillfälle om Domkyrkans totalrenovering

Projektplanen för renoveringen av Åbo domkyrka har gått framåt och nu kan vi se de första ritningarna. Utkastet till projektplanen presenteras av arkitekt Hanna Lyytinen i Åbo domkyrka på tisdag, 21.5., kl. 17. Vid infotillfället medverkar domprosten Aulikki Mäkinen, kyrkoherden Mia Bäck, tekniska disponenten Mikko Artukka och fastighetsdirektör Kalle Luoma.

Utkastet till projektplanen kommer att beslutas vid mötet i juni. Allmänheten har fram till slutet av maj på sig att ge feedback på planerna antingen i Domkyrkan eller online. Länken till formuläret finns på www.turuntuomiokirkko.fi/svenska/renovering-i-domkyrkan